close

她還有另外一首叫做 Don't Know Why,
基本上聽到這兩首歌,我就會聯想到女傭變鳳凰這部電影,
男主角是在紅龍演的很棒很變態的 Ralph Fiennes,
女主角是 Jennifer Lopez,雖然我覺得這兩個一點都不配,
不過電影的配樂真的很棒。

==

今晚跟著我遠走高飛吧
遠走高飛吧
而我會為你寫下一首歌

跟我搭乘巴士遠走高飛吧
到那個他們沒辦法用謊言誘惑我們的地方

我要和你一起走
走在有雲的天氣裡
走在綠草和膝蓋一樣高的草原上
難道你不想來嗎

跟著我遠走高飛吧
我們將會在山的頂端上擁吻
遠走高飛吧
我會永遠不停的愛著你

而我想聽到雨打在鐵皮屋上的聲音時醒來
那時我正安心的躺在你的臂彎裡
而所有的一切都是希望
你今晚能夠跟我遠走高飛
遠走高飛吧

==


Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song

Come away with me on a bus
Come away where they can't tempt us
With their lies

I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee-high
So won't you try to come

Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me

arrow
arrow
    全站熱搜

    taiwan16526 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()