close

馬的。該死,又在胡思亂想了。

++

If you, if you could return
如果你,如果你可以回心轉意
Don't let it burn,don't let it fade
不要折磨我,不要讓愛情褪去
I'm sure I'm not being rude
我想我這樣的要求並不過份
But it's just your attitude
可是你的態度
It's tearing me apart
卻狠狠的將我撕裂,讓我嚐盡心碎的痛苦
It's ruining everything
如今我們的一切都已經毀了

I swore, I swore I would be true
我發誓,我發誓我是真心誠意
And honey so did you
而寶貝你也曾經如此
So why were you holding her hand
但為什麼你牽的卻是她的手?
Is that the way we stand
難道這是我們相處的方式嗎?
Were you lying all the time
你是不是一直都在說謊?
Was it just a game to you
對你而言我和你只是一場遊戲嗎?

But I’m in so deep
但是我至今仍深深陷入對你的愛戀
You know I'm such a fool for you
你知道我一直為你瘋狂
You've got me wrapped around your finger, ah
我糾結的心縈繞在你的指間
Do you have to let it linger
你一定要這樣折磨我嗎?
Do you have to, do you have to, do you have to let it linger
你一定要,一定要,一定要這樣折磨我嗎?

Oh, I thought the world of you
我把你當成是我的一切
I thought nothing could go wrong
我曾以為我們會順利幸福的走下去
But I was wrong, I was wrong
但我錯了 我錯了

If you, if you could get by
如果你,如果你可以試著
Trying not to lie
盡量不要對我說謊的話
Things wouldn't be so confused
事情不會變得如此複雜
And I wouldn't feel so used
我也不會感到被利用
But you always really knew
但你一定知道
I just wanna be with you
我只想跟你在一起

arrow
arrow
    全站熱搜

    taiwan16526 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()