close
When I Fall In Love
曲:Edward Heyman/Victor Young 詞:Edward Heyman/Victor Young

When I fall in love it will be forever
or I'll never fall in love
In a restless world like this is Love
is ended before it begun
And too many moonlight kisses Seem to
cool in the warmth of the sun
When I give my heart it will be completely
or I'll never give my heart
And the moment I can feel that you feel that
way too is when I fall in love with you
And the moment I can feel that you feel that
way too is when I fall in love with you

嘗試翻譯...

當我墜入了情網 它就永遠駐留

不然 我不會解下心防

在這樣匆忙的世界裡

愛情總是才剛茁壯時 就沒了一絲氣息

月光見證了無數的擁吻

天一亮 熱情便沓無痕跡

當我 捧上我的真心

就毫不保留地

不然我不可能獻出我的真心

而在妳我補捉到相同感受的那一刻

我們 正在攜手共浴愛河

--
這首歌 最近張菲拿出來翻唱
雖然 聽過原唱納京高的版本
可是 最有印象的 
還是西雅圖夜未眠的版本

arrow
arrow
    全站熱搜

    taiwan16526 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()